facebook googleplus linkedin menu twitter user

  • nl
  • en

Dealmaking Dinner Beergarden | Den Haag | 14-09-2016


Na een lange zomer was het op 14 september 2016 weer tijd voor alweer het vijfde Dealmaking Dinner van dit jaar. Locatie; de gezellige Beer Garden in Den Haag. Na een heerlijke borrel op hun zonovergoten terras mochten de ondernemers van PepperedChef AliCabture en Hugo BV beneden in de kelder hun ideeën voorleggen aan de investeerders van de club.

Voor de enthousiaste ondernemers konden aftrappen was het podium voor Robert-Jan Ebbenhout en Koen Wisse van Eureeca om te vertellen over hun samenwerking met de Investeerdersclub. Eureeca is een wereldwijd crowdinvesting platform dat sinds kort ook in Nederland actief is. Deze avond hebben ze twee van de ondernemers aangeleverd die zullen pitchen. De Investeerdersclub en Eureeca staan beiden te trappelen om van deze samenwerking een daverend succes te maken!



Hierna was het dan echt de beurt aan de eerste ondernemer; Guy Kessels van Hugo BV. Zijn bedrijf verzorgt fanbase management, email campaigning en event based surveys voor evenementen. Hugo stelt organisatoren in staat hun fanbase veel gemakkelijker te managen door verschillende databronnen met elkaar te integreren.

De tweede pitch kwam van de heren van Chef Ali; Aissa, Redouan en Brahim. Zij introduceerde de eerste halal maaltijdbox van Nederland. De box is gevuld met heerlijk verse en duurzame ingrediënten en recepten samengesteld door tv kok Mounir Toub.  

Coen van der Poll mocht als derde het podium betreden om zo met zijn pitch investeerders zien te overtuigen. Zijn start-up Peppered is een automation platform voor podia, waar zij zich op kunnen abonneren om zo hun marketing en communicatie naar een hoger niveau te tillen.

Als laatste was het de eer aan Louaie El Rowidi van Cabture, die met zijn bedrijf de marketing en de klantbeleving in de taxi naar een hoger niveau probeert te brengen. Dit doen ze onder andere met de Cabtab; een tablet in de taxi die klanten advertenties en suggesties op maat aanbieden.  

Na de presentaties kon het netwerken beginnen! Investeerders en ondernemers genoten van een hapjestafel vol ‘sophisticated junkfood’ en konden elkaar beter leren kennen onder het genot van een biologisch speciaal biertje. Het was een bijzonder geslaagde avond.