facebook googleplus linkedin menu twitter user

  • nl
  • en

Dealmaking Dinner | Hotel Casa 400 Amsterdam 15-01-2015

Donderdag 15 januari vond de eerste Dealmaking Dinner van 2015 plaats. In het Casa 400 hotel in Amsterdam was het aan Learning Stone, FRIDAY Cosmetics, Troovie en Percuniaom de investeerders te interesseren!

foto 1

Na het gebruikelijkelijke welkomstwoord gingen de vier ondernemers van start. De proposities varieerden van cosmetica tot mobiele in-motion games, al met al een avond met veel variatie!

foto 3Als eerste was de beurt aan FRIDAY cosmetics. FRIDAY Cosmetics is een nieuw make-up merk dat in een groot landelijk warenhuis verkocht gaat worden via een shop-in-concept.

Hierna was Percunia aan zet. Percunia helpt met het opstellen van financiële huishouding voor mensen die hier zelf niet meer toe in staat zijn.Wilt u meer informatie over Percunia? Kijk dan even op www.percunia.nl

foto 2Dan is het de beurt aan LearningStone. LearningStone is een online platform voor professionals waar leerprocessen en trainingen worden gedeeld door samenwerking van verschillende professionals. Kijk voor meer informatie op de volgende website: https://www.learningstone.com/nl/foto 5

Tot slot mocht Troovie afsluiten. Troovie ontwikkeld mobiele in-motion games voor kinderen waarbij de focus ligt op samenwerken, buitenspelen en fantasie.Verdere informatie over Troovie kunt u vinden op: http://www.troovie.nl

Nadat alle ondernemers hun proposities hadden voorgelegd, was het tijd om zowel te genieten van het lopend buffet, als het netwerken waar het echte ‘werk’ pas begon.

Een geslaagd Dealmaking Dinner was het eindresultaat, waar vast en zeker vervolggesprekken uit voort zullen komen en we op de hoogte van zullen blijven.